Basında AloTech

Türkiye’nin En Büyük Bulut Çağrı Merkezi Platformu AloTech’in basın yansımalarını keşfedin.

22.01.2024
Turkey Call Center Awards - Exxen & AloTech İş Birliği
12.04.2023
AloTech, GPT-4’ü chatbot sistemine entegre etti
03.04.2023
AloTech’ten afetler için kesintisiz iletişim hizmeti
18.01.2023
Afrika’da büyüyen AloTech Kenya’nın e-ticaretini buluta taşıdı
02.01.2023
AloTech/Soyak: Çağrı merkezleri 2022 yılında insana ve teknolojiye yatırım yaptı
03.01.2023
E-ticarette erişilebilir olan firma kazanıyor
06.12.2022
E-ticarette mükemmel müşteri deneyimi satışları artırıyor
02.06.2022
AloTech, 10. yılında 34 ülkede 600'ün üzerinde müşteriye ulaştı
12.04.2022
İstanbul AFAD için ‘Acil Çağrı Bildirim Sistemi' kurgulandı
11.02.2022
Z kuşağında bot kullanımı çağrı merkezi aramalarını geçti
05.02.2022
Yeni girişimcilere tavsiyem; ‘çılgın’ olun
03.02.2022
AloTech bootcamp'ine bine yakın kişi başvurdu
24.01.2022
Çağrı merkezi sektörünün geleceği konuşuldu
18.01.2022
AloTech’ten 2022 Yılında Yüzde 100 Büyüme Hedefi
11.12.2021
Şehrin ortasında karavan ofis rahatlığı! İstanbul'da iki yerde var
24.10.2021
AloTech kalıcı olarak uzaktan çalışmaya geçti
07.09.2021
AloTech’te Kariyer Fırsatı
06.09.2021
AloTech, Call Center Studio markasıyla sürdürdüğü yurt dışı yapılanması kapsamında iki yeni atama daha gerçekleştirdi
19.08.2021
Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı AloTech, 3 milyon dolar yatırım aldı
29.07.2021
AloTech 3 önemli üst düzey atama ile kadrosunu güçlendirdi.
11.06.2020
Çağrı merkezleri de 'uzaktan çalışma' modeline uydu
04.02.2020
Cirolarına göre Türkiye internet ekosisteminin en büyük 100 şirketi
16.06.2020
AloTech araştırması: Çağrı merkezleri en çok online market siparişleri için arandı
11.02.2020
AloTech ile 2019 yılında 200 milyondan fazla çağrı yanıtlandı
03.01.2020
Yemeksepeti’nin 11 yıllık satış direktörü Korhan Erçin, AloTech’in yeni genel müdür yardımcısı oldu
02.01.2020
Yatırım sayısını 37'ye çıkaran GBA, 2019 yılında 1,2 milyon dolar yatırım yaptı
10.08.2020
AloTech’ten “Sen neredeysen AloTech Orada Mottosu”!
25.03.2020
Çağrı merkezlerinin evden çalışmaya başlama hikayesi
24.12.2016
Vestel Çağrı Merkezi, AloTech teknolojisiyle ABD’den En İyi Self Servis Ödülü aldı.

Marka Varlıkları

AloTech’ın markasının ne zaman ve nasıl gösterileceğini belirlemenize yardımcı olacak marka varlıkları kitimizi ve kılavuzu edinin.
 

Daha iyi iletişim kurmaya hazır mısınız?

Sorularınız için lütfen bizimle iletişime geçin

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat