Alotech_blog (1)

Şirketlerin buluta geçişe bakış açısı nasıl?

Çağrı merkezi hizmetlerini klasik oluşumlardan bulut sistemine taşımak, şirketlerin finansal politikaları açısından önemli hamleler arasında yer almaya başladı. Peki, yıllardır alışık olduğumuz çağrı merkezleri neden buluta taşınmalı? Bulut çağrı merkezinin şirketler için avantajları Çağrı merkezleri geleneksel yapılarda hazırlandığı zaman şirketler için öncelikli olarak ciddi bir bütçe kullanımı gerektiriyor. Bina tercihi, ofis kurulumu, network kurulumu ve pek..

Devamını Oku
AloTech_Alobot

Akıllı Çağrı Merkezi Robotumuz ‘ALOBOT’ Ekim’de Piyasada!

“Bulut teknolojisinin geleceğini beş yıl önce tahmin ettik ve hizmetlerimizi tamamen bulut üzerinde geliştirdik. 2020’de her dört çağrı merkezinden üçü bulut üzerinde çalışacak. Kullanıcı ve Dakika Bazlı ödeme modellerimiz, hiçbir yatırım yapmadan çağrı merkezi kurmayı ve kullanmayı sağlıyor.” AloTech, çağrı merkezini kurup işletmeniz için gerekli tüm teknolojiyi bulut üzerinden, “kullandığın kadar öde” sistemiyle sağlayan altyapı..

Devamını Oku
alo-tech-300

Bulut ile Daha Akıllı, Hesaplı ve Güvenli Bir Teknoloji Sunuyoruz

Google Cloud’un işletmelere sağladığı avantajlar nelerdir? Google son 15 yıldır kesintisiz yatırımlar kurduğu mevcut bulut altyapısını artık kurumların hizmetine açıyor. Mobilite, iş birliği, veri ve analiz imkanlarıyla bir yandan verimliliği artırırken, bir yandan da her ölçekteki kuruluşun sınırsız süper bilgi işlem gücüne erişebilmesini sağlıyor. Google Cloud platformu, sahip olduğu gelişmiş makine öğrenimi becerileri, yüksek güvenliği,..

Devamını Oku
Alotech_blog

E-ticaret firmaları neden AloTech’i tercih ediyor?

AloTech, bulut tabanlı çözümleri ile e-ticaret firmalarının müşterilerine en iyi ve kaliteli çağrı merkezi hizmeti sunabilmelerini sağlıyor ve bu yüzden ülkemizde ciddi sayıda müşterili olan pek çok şirket tarafından tercih ediliyor. Peki, AloTech’in şirketler tarafından tercih edilmesinin önemli sebepleri nelerdir? Ülkemizdeki önemli e-ticaret sitelerinden GittiGidiyor, yenibiris.com, armut.com, Evidea ve Milliyet Emlak gibi çok sayıda marka..

Devamını Oku
aloblog

Buluttan Çağrı Var!

Bulut teknolojilerin Türkiye’deki öncüleri arasında olma yolunda ilerleyen, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere, tüm çağrı merkezi işlev ve sürecini kolaylaştırmayı, hızlandırmayı ve tüm bunları son teknoloji ile sunmayı hedefleyen AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi. 9 Ağustos Cuma günü gerçekleştirilen “Buluttan Çağrı Var! Çağrı Merkezinde Raporlama” etkinliğine çeşitli sektörlerden..

Devamını Oku
apinfo

Müşterisini düşünen her şirketin yolu API’den geçiyor

Teknoloji her an güncelleniyor ve gelişiyorken, bu gelişime aynı ölçüde karşılık veremeyen şirketler piyasa ve hafızamızdan bir bir siliniyor. Bunun yanında fayda sağlayan her teknoloji ürününü uygulamaya koyan, dışarıya ve gelişime açık şirketler ise dünyaya adını her geçen gün daha fazla duyuruyor. Mevcut müşterileri ile uzun soluklu işbirlikleri yapmak, potansiyel müşteri ağını genişletmek, maksimum fayda..

Devamını Oku
web-chat-3s84

Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨. Çağrı merkezinizde neden kullanmalısınız; Maliyet Avantajı: Müşterileri etkileşimi maliyeti çağrı karşılamaya göre daha düşüktür. Satışları artırır: Forbes tarafından yapılan bir araştırmaya..

Devamını Oku
NORMAL

Ofis Santraliniz artık Cebinizde !

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi ve Santral Bulutu AloTech, geliştirdiği uygulama ile artık cebinizde.  AloTech’in gelişmiş santral özelliklerini cep telefonuna taşıyan yeni Android uygulaması ile saha ekipleriniz ve tüm çalışanlarınız hem daha verimli hem de ölçülebilir çalışabiliyorlar. En son geliştirilen bu uygulama ile AloTech, Çağrı Merkezi, Kanal Çağrı Yönetimi ve Bulut Santral çözümlerinin yanı eklenen..

Devamını Oku
ccs

Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımanın Faydaları

Günümüzde, bulut tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde yayılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada senelik 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar senelik %25.7 oranında büyüyor ve 2020 yılı itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak. Peki Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi nedir?..

Devamını Oku
varwwwclientsclient1web2tmpphpqEwd8E

Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

Çağrı Merkezleri için oyununun kuralını değiştiren bir teknoloji hayatımıza girmeye başlıyor. WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır. WebRTC, web tarayıcıları gerçek zamanlı iletişim uygulamalarını geliştirmek için inovasyon merkezine dönüştürebilmektedir. WebRTC ile ses ve video işleme motoru teknolojileri açık kaynak kodlu olarak geliştiricilerin hizmetine sunmakta,..

Devamını Oku