apinfo

Müşterisini düşünen her şirketin yolu API’den geçiyor

Teknoloji her an güncelleniyor ve gelişiyorken, bu gelişime aynı ölçüde karşılık veremeyen şirketler piyasa ve hafızamızdan bir bir siliniyor. Bunun yanında fayda sağlayan her teknoloji ürününü uygulamaya koyan, dışarıya ve gelişime açık şirketler ise dünyaya adını her geçen gün daha fazla duyuruyor. Mevcut müşterileri ile uzun soluklu işbirlikleri yapmak, potansiyel müşteri ağını genişletmek, maksimum fayda..

Devamını Oku
web-chat-3s84

Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨. Çağrı merkezinizde neden kullanmalısınız; Maliyet Avantajı: Müşterileri etkileşimi maliyeti çağrı karşılamaya göre daha düşüktür. Satışları artırır: Forbes tarafından yapılan bir araştırmaya..

Devamını Oku
NORMAL

Ofis Santraliniz artık Cebinizde !

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi ve Santral Bulutu AloTech, geliştirdiği uygulama ile artık cebinizde.  AloTech’in gelişmiş santral özelliklerini cep telefonuna taşıyan yeni Android uygulaması ile saha ekipleriniz ve tüm çalışanlarınız hem daha verimli hem de ölçülebilir çalışabiliyorlar. En son geliştirilen bu uygulama ile AloTech, Çağrı Merkezi, Kanal Çağrı Yönetimi ve Bulut Santral çözümlerinin yanı eklenen..

Devamını Oku
ccs

Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımanın Faydaları

Günümüzde, bulut tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde yayılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada senelik 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar senelik %25.7 oranında büyüyor ve 2020 yılı itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak. Peki Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi nedir?..

Devamını Oku
varwwwclientsclient1web2tmpphpqEwd8E

Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

Çağrı Merkezleri için oyununun kuralını değiştiren bir teknoloji hayatımıza girmeye başlıyor. WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır. WebRTC, web tarayıcıları gerçek zamanlı iletişim uygulamalarını geliştirmek için inovasyon merkezine dönüştürebilmektedir. WebRTC ile ses ve video işleme motoru teknolojileri açık kaynak kodlu olarak geliştiricilerin hizmetine sunmakta,..

Devamını Oku
alotech2

AloTech ve T-Soft İle Entegrasyonda Bir İlk

AloTech, T-Soft E-ticaret Platfromu ile entegrasyonda bir ilke imza atıyor. T-Soft e-ticaret paketi kullanan firmaların müşterileri artık İngilizce veya Arapça sipariş verebiliyor. Sestek ile yapılan ortak çalışmalar sonucunda, kargo durumunu ürün siparişi verilen firmanın çağrı merkezini arayarak, müşteri temsilcisine bağlanmadan, sesli yanıt sistemi yardımıyla sipariş sırasında belirttikleri dile göre öğrenebiliyorlar.

Devamını Oku
vestelsonson

Vestel, AloTech Teknolojisi İle ABD’de Ödül Aldı

AloTech tarafından geliştirilen ¨Self Servis¨ altyapısı müşterilerine milyonlarca TL tasarruf sağlamanın yanında dünya çapında ödüller de getirmeye başladı. Contact Center World Awards’ın Amerika’daki dünya finallerinde ödüle layık görülen Vestel’in Self Servis Projesi’nde kullanılan AloTech teknolojileri ile Vestel, müşterilerinin çözümlerini çağrı merkezi üzerinden en hızlı şekilde çözüyor, taleplerini hemen karşılıyor. Vestel Çağrı Merkezi, Türkiye’nin en büyük..

Devamını Oku
wired-istanbul

AloTech, Türkiye’nin En Etkili 10 Startup Firması Arasında

Wired.com, Türkiye’nin en etkili 10 girişimi listesini yayınladı. 14,6 milyonluk nüfusu ile global girişim endeksinde 25. sırada bulunan İstanbul’dan, yurt dışından yatırım çekmeyi başarmış, dünya çapında ses getirmiş birçok girişim çıktı. Wired’a göre en çok ses getiren İstanbul merkezli 10 startup listesinde AloTech de var. Haberin tamamını okumak için tıklayınız..

Devamını Oku
alotech-tsoft

AloTech’in Yeni Çözümü ile E-ticaret Siteleri Yeni Bir Sayfa Açacak

T-Soft ile gerçekleştirilen işbirliği ile sadece bir günde kurulabilen “Bütünleşik Çağrı Merkezi Çözümü”, e-ticaret şirketlerinin kargo takip süreçlerinde yeni bir boyut açıyor. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, başta e-ticaret şirketleri olmak üzere AloTech’in çağrı merkezi altyapısını kullanan şirketleri, müşterilerine sunduğu hizmette rakiplerin önüne geçirecek önemli bir işbirliğine gitti. Türkiye’de e-ticaret..

Devamını Oku
teknoloji-hd-resimler

Türkiye milyar dolarlık teknoloji girişimini bekliyor

Teknoloji firmalarının her geçen gün sayısının arttığı ve daha fazla yatırım çektiği Türkiye artık ‘milyar dolarlık girişimi’ bekliyor. Geçtiğimiz 6 yılda devlerin emekleme döneminde girdikleri Wired’ın Avrupa’nın En İyi 100 Startup’ı listesinde bu yıl yer alan İstanbul merkezli 10 firma bu konuda güçlü bir potansiyel barındırıyor. SELİM KARAHAN Dünyanın en saygın teknoloji yayınlarından Wired dergisi..

Devamını Oku