Çağrı Merkezlerinde Yapay Zeka Teknolojileri Semineri

Son dönemde bir çok sektörde oyunun kurallarını değiştiren yapay zeka teknolojileri, çağrı merkezlerinde de operasyonların daha etkin ve yüksek performans ile çalışmasını sağlamak için en büyük koz olacaktır. Makina öğrenimi, Yapay Zeka ve ses analizi gibi teknolojiler, müşteri deneyimini iyileştirmek için firmaların elini güçlendirmektedir. Bu teknolojiler çağrı merkezlerinde detaylı ve güvenilir verileri anlık olarak size..

Devamını Oku

AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi. T.C. İstanbul Valiliği İstanbul Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi bünyesinde başlatılan Çağrı Merkezi Operatörlüğü kursu, hem görme engelli bireylerin istihdam olanaklarını artırmayı hem de iş..

Devamını Oku

Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi’nde Tutuldu

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti. Konuşmacıların yaptıkları sunumlarda AloTech’in hızlı ve kolay CRM entegrasyonu ön plana çıkmıştır. Sektörde öncü ve müşteri hizmetleri alanındaki gelişmeleri takip etmek isteyen firmalardan bir çok katılımcının bulunduğu bu önemli etkinlikte, KT Consulting adına Kurthan..

Devamını Oku

CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Semineri

  CRM, Çağrı Merkezleri için olmazsa olmaz bir yardımcı, bütünü tamamlayıcı en önemli kalemlerden biri. Çağrı Merkezleri’nin ekonomik, verimli ve mükemmel bir deneyimi müşterilerine yaşatmaları için CRM ve 3. parti yazılımlarla basit, kolay devreye alınan ve yüksek teknoloji içeren entegrasyonlar yapmaları günümüz dünyasında artık bir zorunluluk. AloTech, açık API yapısı, kolay entegre olabir özel tasarımı..

Devamını Oku

AloTech’in E-Ticarette Çağrı Merkezi Etkinliği Büyük Ses Getirdi!

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen E-Ticarette Çağrı Merkezi Etkinliğinde; müşteri hizmetlerinin, e-ticaret firmaları ve tüketicileri için önemi konuşuldu. Sektörde öncü ve müşteri hizmetleri alanındaki gelişmeleri takip etmek isteyen firmalardan bir çok katılımcının bulunduğu bu önemli etkinlikte, Uniq adına Alp Kohen, Paraşüt.com adına Nur Ketenciler, Hepsiexpress adına Mehmet Murat Çakmak, Armut.com adına Güven Bıçkıcı,..

Devamını Oku

Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?

Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur. Peki bulut sistemlerinin güvenliği nasıl sağlanıyor? Bulut sistemleri, dijital ortamda verilerin uzaktan erişim sağlandığı son derece önemli veri merkezleridir. Bu alanların..

Devamını Oku

AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi. 2012 yılından bu yana bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcısı olarak Türkiye’de faaliyet gösteren AloTech’in satış direktörlüğü görevini Hüseyin Özkale üstlendi. Özkale, şirketin iş geliştirme ve satış faaliyetlerinin yönetimi ve stratejilerinin geliştirilmesi alanlarında çalışmalarını yürütecek. HÜSEYİN ÖZKALE KİMDİR? 2011 yılında..

Devamını Oku

Bilim Kahramanları Buluşuyor/ FLL Turnuvası’nda AloTech Sponsorluğu

Bilim Kahramanları Derneği, özgüven sahibi, sorgulayan, takım halinde toplumsal sorunlara çözümler üretebilen bir gençlik yetişmesi niyetiyle dünyada  80 ülkede 25.000’in üzerinde takımın katılımıyla yapılan FIRST® LEGO® League (FLL) etkinliğini Türkiye’de düzenliyor.  FIRST® LEGO® League / FLL , FIRST  Vakfı ve LEGO markalarının ortak çalışmasından doğmuş, uluslararası ve kar amacı gütmeyen bir program. Turnuvaya katılan takımlar gönüllü koç ve danışmanlar rehberliğinde haftada en az 2..

Devamını Oku

Yerli Teknoloji ile Dışa Bağımlılık Azalacak

Cenk SOYAK – CEO, AloTech   “Çağrı merkezlerinde yapay zekâ kullanımı çok yeni ve oransal olarak alt seviyelerde.”             Türk firmaları dijital dünyanın çağrı merkezine getirdiği yenilikleri özellikle Amerika ve Avrupa’ya göre daha yavaş hayata geçirebiliyorlar. Ancak yapay zekâ destekli sesli robotlar ve kiosklar gibi teknolojileri ülkemizde henüz göremememize rağmen,..

Devamını Oku