SIFIR YATIRIM İLE
HEMEN BAŞLAYIN!

Bulut Santral’i kullanmaya başlamak için ihtiyacınız olan tek şey:
– “Ücretsiz Demo” formunu doldurmak

Hepsi bu kadar!

Ücretsiz Demo ile Hemen Alo !

Epostanız (gerekli)

Telefon(gerekli)

captcha

Yazılım, Donanım, Kurulum ve Bakım Yok!

Bulut Santral (SaaS)
AloTech’in sunduğu Bulut Santral (Cloud PBX), fiziksel bir telefon santralinin tüm özelliklerine herhangi bir donanım satın almaksızın kullandığın kadar öde (pay as you go) yöntemiyle sahip olabileceğiniz bir hizmet modelidir.
Unified Communication ( uC)
Bulut Santral (Cloud PBX) ile, şirket numaranızı internet erişimi olan her cihaza çağrı yönlendirilebilir, gelen ya da giden çağrılarınızı Skype veya ClicktoCall ile entegre edebilirsiniz.
Ses Kaydı ve Raporlama
Hizmetlerimizi kullanarak, sesli karşılama, sesli mesaj bırakma, aktarma yönlendirme gibi tüm temel fonksiyonlara ve gelişmiş santrallerin sunduğu ses kaydı ve ayrıntılı raporlama başta olmak üzere tüm sistemlere hiçbir yatırım yapmaksızın sahip olursunuz.

Bulut Santral Sayesinde Kazanacağınız Avantajlar

Ses Kaydı
Ses Kaydı ve Raporlama, Tüm numaralara ve dahililere gelen, giden, kaçan, yanıtlanamayan, yönlendirilen ve kaçan çağrıların detay raporlaramaları ve ses kayıtları tutulur.
IP Telefonlar
IP Tabanlı Mimari , Tüm sistem tam olarak IP uyumlu olarak gelecek nesil teknolojileri üzerinde çalışır.
Web Raporlama
İnternet Üzerinden Yönetim, tüm yönetici ve raporlama arayüzlerine html5 tabanlı bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlardan ulaşılabilir.
API Entegrasyonu
3. Parti yazılım ve platformlar ile entegrasyon, API desteği sayesinde diğer yazılımlarla entegrasyon sayesinde teknoloji süreçlerinde devamlılık.
Auto Provisioning
Zero Touch Konfigürasyonu ve Auto Provisioning, IP Telefonlardaki özellikler ile hızlı saha kurulumu, uzaktan müdahele ile düşük işletim ve bakım masarafı.
IVR
Sesli Yanıt Sistemi IVR, Sınırsız IVR ağacı oluşturabilme imkanıyla, karmaşık menü sistemleri oluşturabilirsiniz.
IP Dect / Mobile
IP Dect Bağlama İmkanı, Wireless özelliğe sahip IP Dect bağlanabilme opsiyonu sayesinde mobil dahili kullanımı yapılır.
Skype/webRTC
Skype,ClicktoCall, webRTC Entegrasyonu, Diğer ses uygulamaları ile kolay ve hızlı entegrasyon.

Fonksiyonalite

IVR Karşılama
  • Karşılama menüleri
  • Akıllı Çağrı Yönlendirme
  • Çağrı Yakalama
  • Hunt Grup kurma
  • Dahili tuşlama
  • Araya, sıraya girme
Ses Kaydı
  • Çağrı merkezine gelen / giden tüm çağrılar için canlı ses kaydı fonksiyonu
  • Canlı çağrı dinleme ve izleme
  • Mesai ve tatil uygulamaları
  • Mesaj kutusu
Online Yönetim
  • Web Raporlama
  • Web Self Servis
  • Çağrı Merkezi Entegrasyonu
  • Çağrı Süresi Limitlendirme
  • Son Numara Otomatik Arama
  • Durum Bilgisi Görebilme
Otomatik Yönlendirilme
  • Bekletme müziği
  • Park etme
  • Mesaj bırakma
  • Meşgul aboneyi uyarma
  • Dahili abone grupları
  • Dış hat erişim grupları

AloTech Bulutu İle Mutlu Müşteriler

Başak Taşpınar, CEO
Başak Taşpınar, CEOarmut.com

İşimizle beraber kolayca büyüyen, temiz arayüzüyle raporlamada kolaylık getiren Alo-tech, aradığımız yeni nesil çağrı merkezi

Gökhan Paçalı, Müşteri Hizmetleri Müdürü
Gökhan Paçalı, Müşteri Hizmetleri MüdürüTeknosa

8 farklı lokasyondaki operasyonlarımızı, tüm anons, IVR, entegrasyonlar ve özelleştirmeler ile 10 gün içinde devreye aldılar. İşlerinde gerçekten uzmanlar.

Selcen Uyguntüzel Aydın, İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü
Selcen Uyguntüzel Aydın, İletişim ve Çözüm Merkezi Grup MüdürüVestel

Hız, esneklik, özelleştirme, entegrasyon kabiliyeti gibi özelliklerinin yanı sıra, hiç yatırım maliyeti olmayan Alotech Bulutu bir endüstri mühendisi bakış açısıyla tam bir optimal çözüm. Ama bundan da öte bir boyutu daha var. Her zaman destek, yanı başında, donanımlı, yenilikçi Alotech ailesi. Alotech Bulutu’nu tercih etmek çok isabetli karar.

Bize Güvenenler!

Epostanız (gerekli)

Telefon(gerekli)

captcha

Hemen Başlamak İçin Formu Doldurun

Uzmanlarımız Sizinle En Kısa Süre İçerisinde İletişime Geçecektir