Çağrı merkeziniz ve dahili kullanıcılarınız birbirleri ile dahili üzerinden görüşebilir, çağrı transferi gerçekleştirebilirsiniz. Şirket numaranız üzerinden kanal kısıtlaması bulunmadan çağrı alabilirsiniz. Karşılama menüsünden, size ulaşan müşterilere ihtiyaçları doğrultusunda SMS gönderebilirsiniz. Ek olarak, IP telefonlarınızı çağrı merkeziyle entegre kullanabilir, IP telefon üzerinden yapılan görüşmelerin raporlarına ve ses kayıtlarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Santralinize ulaşan müşteriler sizin operasyonunuza uygun sesli yanıt sistemi ile karşılanır. Arayan müşteriler istedikleri kişiye direkt bağlanmak için dahili numara tuşlayabilir ya da karşılama menüsündeki tuşlamalarla ilgili kişilere bağlanabilir. İlgili kişiye bağlanmayı beklerken firmanıza ait bekleme müziğini dinletebilir ve ekiplerinize çağrıyı aynı öncelikle ya da sırayla aktarabilirsiniz.
Hangi dahili telefonun hangi numarayı aradığını ve ne kadar süre görüştüğünü anlık olarak raporlayabilirsiniz. Böylece ister departmanları, ister şubelerinizi, isterseniz de müşterilerinizle yapılan görüşmeleri her zaman takip edebilirsiniz. Bu raporları API‘larımız sayesinde kullandığınız CRM veya özel raporlama sistemlerine aktarabilir ve mevcut verilerinizle çağrı trafiği verilerinizi karşılaştırarak analiz edebilirsiniz. Gelen ve giden aramalar ile departmanlar arasında gerçekleşen tüm dahili görüşmeleri ses kaydetme özelliği ile kayıt altına alabilir, ihtiyacınız olduğunda AloTech arayüzünden ses kayıtlarına kolayca ulaşabilirsiniz.
IP telefonlarınızla lokasyondan bağımsız olarak çalışabilir, farklı ülkelerde olsanız bile kolaylıkla dahili görüşmeler yapabilir ve aranızda çağrı transferleri gerçekleştirebilirsiniz. Çağrı merkeziniz ve IP telefon kullanıcılarınız aynı platformu kullanarak birbirlerine çağrı transfer edebilir ya da mevcuttaki çağrılarına ikinci bir kişiyi kolaylıkla ekleyebilirler.
Geleneksel santral teknolojilerinde donanım, yazılım, kablolama, bağlantı, kurulum ve bakım anlaşması gibi birçok gider kalemi eklenmektedir. AloTech’in Bulut Santral Teknolojisi ile IP telefon kullanımı için internet bağlantısı yeterlidir. Lokasyon değişikliği durumunda telefonun elektrik ve internet bağlantısıyla hemen kullanmaya başlabilirsiniz.
Farklı şehirlerde bulunan lokasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayabilir ve takip edebilirsiniz.Üstelik her bir şehir için farklı numara veya farklı senaryolar kurgulamak çok kolay. Ayrıca farklı lokasyonlar ve takımlarda olan operasyonlarınızı ayırabilir, takip ve değerlendirmelerini lokasyon bazlı yapabilirsiniz. Dahili, şube veya departmana özel giden arama yetkisi verebilirsiniz. Örneğin bir ekip sadece şirket içi aramalar yaparken, diğer ekiplerin yurt dışı dahil tüm aramaları gerçekleştirmesini kolayca sağlayabilirsiniz.
Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında işletmelerin müşterileriyle etkileşimde bulunma ve onlara değerli hizmetler sunma şekli sürekli olarak dönüşüme uğrar. Bu değişimde en önemli araçlardan biri ise yapay zekâ destekli chat kanallarıdır. Söz konusu chat kanalları; işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminden satış süreçlerine, pazarlama stratejilerinden operasyonel verimliliğe kadar geniş bir yelpazede etkili olabilen çok yönlü bir araçtır. İşletmelerin […]
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, işletmeler müşteri hizmetlerini geliştirmek, memnuniyeti artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak adına çeşitli iletişim kanallarını benimsiyor. Bu kanallardan biri de popülerliği hala devam eden kısa mesaj servisi (SMS). SMS, işletmelerin etkili iletişim stratejilerini oluşturmasına yardımcı oluyor. Hızlı iletişim, kişiselleştirme ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları içeren SMS kanalının genel önemi, işletmelerin rekabetçi pazarda öne […]
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]