Son dönemde birçok sektörde oyunun kurallarını değiştiren yapay zeka teknolojileri, çağrı merkezlerinde de operasyonların daha etkin ve yüksek performans ile çalışmasını sağlamak için en büyük koz olacaktır.
Makina öğrenimi, Yapay Zeka ve ses analizi gibi teknolojiler, müşteri deneyimini iyileştirmek için firmaların elini güçlendirmektedir. Bu teknolojiler çağrı merkezlerinde detaylı ve güvenilir verileri anlık olarak size sunar ve siz de daha hızlı ve doğru aksiyonlar alabilirsiniz.
Alotech, Google AI uygulamalarının Türkiye’deki ilk ve tek iş ortağı olarak çağrı merkezlerinin en güncel teknolojilere yakından sahip olabilmesi için çalışmaktadır. Gelin hep birlikte bu güncel teknolojileri işin uzmanlarından dinleyelim. Sektörün önemli oyuncularının bu güncel teknolojilere bakış açısını hep beraber görelim!
Katılmak için yerinizi hemen ücretsiz olarak ayırtın!
Yer: İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa Kampüsü, KSB Büyük Salon
Tarih: 6 Aralık 2018
Saat: 8.30 – 13.30
08.30 – 09.00 Kahvaltı
09.00 – 09.20 Açılış Konuşması, Cenk Soyak – AloTech
09.20 – 09.40 Machine Intelligence at Google: ML APIs,TensorFlow and Cloud ML, Pınar Uğurlu Kirazcı – Google Cloud Customer Engineer
09.40 – 10.00 Call Center 4.0, İdris Avcı – AloTech
10.00 – 10.20 Kahve Arası
10.20 – 10.40 Demo: Google Cloud AI
10.40 – 11.20 Panel: Yapay zeka öncesi çağrı merkezinde self servis uygulamaları
• Moderatör: Kerem Özdemir – Fortune Turkey
• Panelist: Bedri Göğalp – Demirören
• Panelist: Ufuk Parlak – Evidea
• Panelist: Levent Soylu – Pupa Bilişim
• Panelist: Fatih Boran Berber – Teknosor
11.20 – 11.40 Kahve Arası
11.40 – 12.20 Panel: Outsource Çağrı Merkezlerinde AloTech Kullanımı
• Moderatör: Metin Tarakçı – Webhelp
• Panelist: Aylin Ala– Petrol Ofisi
• Panelist: Ömer Kasım – Teknosa
• Panelist: İmdat Sarıalioğlu – DRD Filo
12.20 – 12.35 Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynağı ve Ölçülemeyen Üretkenlik, Deniz Babuçoğlu – Jabra
12.35 – 12.45 Kapanış Konuşması, Cenk Soyak – AloTech
12.45 – 13.30 ÖĞLEN İKRAMI