Ödeme Sağlayıcılar

iyzico AloTech işbiriliği ile yapılan ödeme entegrasyonunu kullanarak, Müşteri temsilcileriniz kolaylıkla kredi kartı ödemeleri alabilir, taksitlendirme yapabilirler.
Entegrasyon kurulum ve ayarlar ile ilgili yardım videolarımızı seyredebilirsiniz.

İş Yazılımları

SAP ile click to call entegrasyonu yapıldı. Müşterilerin SAP içerisinde yer alan datalarına yönelik aramaların sonuçları yine bu entegrasyonla birlikte raporlanabilir
duruma geldi.

Windesk ile yapılan entegrasyonda inbound ve outbound çağrıların sonuç kodları Windesk platformuna aktarıldı ve mevcut data ile ilişkilendirilerek raporlanabilir duruma geldi. Böylelikle müşteri mevcut datası üzerinden kaçan çağrıların takibini yapabilir, geri dönüş süresini ve görüşmelerini planlayabilir ve bu görüşmelerin sonuçlarını kayıt altına alabilir duruma geldi.

Zoho ile yapılan entegrasyonda ise bütün Alotech platformu Zoho ile konuşabilir duruma geldi..

Mi4Biz ile yaptığımız entegrasyonda çağrı callid ile mevcut müşteri bilgilerini MT önüne getiriyoruz.

Sestek ile yapılan entegrasyon çerçevesinde Sestek MRCP server servisleri ile iletişim kurulmasına dair işlemler tamamlandı. Bu sayede Sestek SR ve TTS servislerine dair hizmetler Alotech platformu üzerinden verilebilmektedir.

Salesforce ile yapılan entegrasyonda çağrı callid ile mevcut müşteri bilgilerini MT önüne getiriyoruz. Salesforces içerisine eklenen Alotech softphone u sayesinde ikinci bir ekran
açmaya gerek kalmadan Salesforces üzerinden arama yapılabilir ve raporlanabilir bir yapı oluşturduk. Ses kayıtları da bu platform üzerinden dinlenebilir durumdadır.

MS Dynamics entegrasyonunda click to call, callid ile mevcut datayı MT önüne getirme ve çağrı sonuç kodlarının bu platformda raporlanabilir duruma getirilmesi sağlandı.

ROP ( Restoran Otomasyon Programı ) entegrasyonunda ise restoranı arayan müşterilerin kayıtlarının ek bir cihaz gereksinimi olmadan direkt olarak sipariş alacak olan kişilerin önünde açılması sağlandı. Böylelikle kayıtlı olan müşterilerin restorana yaptıkları aramaların da bu sistemde kayıt altına alınması sağlandı.

Türkiye’de e-ticaret siteleri için bütünleşik e-ticaret çözümleri geliştiren T-Soft ile gerçekleştirilen işbirliği ile kurulan “Bütünleşik Çağrı Merkezi Çözümü” sayesinde şirketlerin müşterilerinden gelen kargo takip talepleri başta olmak üzere; iade, muhasebe, yönetim, tedarik gibi süreçler ile ilgili otomatik yönlendirmeler yapılarak müşterinin arzu ettiği bilgiye kolaylıkla erişmesi sağlanmakta.

PBX

Avaya PBX yapısı ile SIP entegrasyonu tamamlanmıştır.

Alotech altyapısı Alcatel PBX sistemleri ile SIP protokolü üzerinden konuşabilmektedir.

CCM yapısı ile SIP protokolü üzerinden entegrasyon tamamlanmış ve çeşitli Alotech müşterilerinde bu yapı çalışır durumdadır.

Donanımlar

Çeşitli Yealink telefon modelleri ile ilgili Alotech test laboratuvarlarında çeşitli testler gerçekleştirilmiştir. Hemen hemen tüm modellerinin desteklendiği ürün serisinde Autoprovision, otomatik directory yükleme gibi ek fonksiyonlar ayrıca desteklenmektedir.

Birçok Alotech müşterisi Cisco telefonlarla çalışmakta ve Cisco’nun SIP destekli ürünleri Alotech altyapısında kullanılmakta.

Çeşitli dijital ve analog Teles gateway’ler ve FCT cihazları Alotech altyapısı ile entegre biçimde çalışmaktadır.

Audiocodes’un geniş ürün yelpazesinden çeşitli analog ve dijital ürünler Alotech müşterileri tarafından kullanılabilmektedir.