Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu

Hakkımızda

AloTech, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden ‘’hizmet’’ olarak sunmayı hedefleyen bir teknoloji şirketidir.

Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech bu yaklaşımıyla Bulut teknolojilerinin Türkiye’deki öncüleri arasında yer almaktadır.

Mevcut çözümleri arasında Bulut Santral ( Cloud Pbx ), Bulut Çağrı Merkezi ( Cloud Contact Center ) ve Kanal Çağrı Yönetimi ( Line Pooling ) bulunan AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde modeliyle ücretlendirmekte, böylelikle müşterilerine gerçek anlamda katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır.

AloTech Ulusal ArGe kapsamında Tübitak ve Kosgeb tarafından desteklenmektedir.

Yönetim

Gerçek hayatta caz gitaristidir, boş zamanlarında AloTech’de CEO olarak çalışmaktadır
cenk.soyak@alo-tech.com
Gerçekte AloTech’de CTO olarak çalışmaktadır, gece klüplerinde DJ’lik yaparken görüldüğü iddası tamamen gerçek dışıdır.
idris.avci@alo-tech.com

Bulut Çağrı Merkezi

Tüm Çağrı Merkezi ihtiyaçlarınızı, çok hızlı bir şekilde, esnek, ekonomik ve yüksek teknoloji ile çözen bir AloTech icadıdır.

Bulut Santral

Eski santralinizi atıp, son teknolojinin imkanlarından faydalanmanızı sağlayan tamamı ile bulut üzerinde çalışan teknolojik bir AloTech eseridir.

Kanal Çağrı Merkezi

Çok noktalı şube, servis, mağaza gibi çok lokasyonlu yapılarda kaçan çağrıları önleyerek büyüklüğüne göre milyonlar kazandıran bir AloTech icadıdır.