SIFIR YATIRIM İLE
HEMEN BAŞLAYIN!

Kanal Çağrı Yönetimini kullanmaya başlamak için ihtiyacınız olan tek şey:
– “Ücretsiz Demo” formunu doldurmak

Hepsi bu kadar!

Ücretsiz Demo ile Hemen Alo !

Epostanız (gerekli)

Telefon(gerekli)

captcha

Yazılım, Donanım, Kurulum ve Bakım Yok!

Şube Çağrılarını Kaçırmayın
Kanal Çağrı Yönetimi, birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerin dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir hizmettir.
Ölçemezseniz Yönetemezsiniz
Bu hizmet sayesinde tüm lokasyonlara kaç çağrı geldiği, bu çağrıların ne kadarının cevaplandığı, arayanların çağrı cevaplanana kadar hatta ne kadar bekletildiği başta olmak üzere, tüm veriler anlık olarak izlenir.
Çağrı Gelirlerinizi Arttırın
Kanal Çağrı Yönetimi hizmetinden faydalanan şirketler kaçan çağrı sayılarını düşürür. Kaçırdıkları çağrılardan kaynaklanan müşteri memnuniyeti ve gelir kayıplarını minimize eder.

Şubelerimize kaç çağrı geliyor?

  • Mağaza ve şubelere kaç çağrı geldiğini bilmiyordunuz!
  • Mağaza ve şubelere gelen çağrıların kaçının cevaplandığını bilmiyordunuz!
  • Müşterilerin mağaza ve şubeleri neden aradığını bilmiyordunuz!

Gelen çağrıların içeriği nedir?

  • Müşterilerden gelen talep çağrılarını kayıt altına alamıyordunuz!
  • Etkin ses kaydı alamıyordunuz!
  • Müşteri taleplerini tek merkezden yönetemiyordunuz!

Kaçan çağrı oranımız nedir?

  • Gelen çağrıların tümüne cevap veremiyordunuz!
  • Gelen ve Giden çağrıların arama raporlarını alamıyordunuz!
  • Self service uygulamaları ile maliyetleri düşüremiyordunuz!

Kaliteli hizmet verebiliyor muyuz?

  • Çağrılara akıllı yönlendirme stratejileri uygulayamıyordunuz!
  • Servis/Şube çalışanlarının müşteriler ile telefonda kurdukları etkileşimin kalitesini ölçemiyordunuz!

Fonksiyonalite

Şubelere gelen tüm çağrılar kayıt altına alınır, cevaplanamayan çağrılar Çağrı Merkezine yönlendirilir.
Self Servis uygulamaları tanımlanabilir
Şubeye özel karşılama menüsü
Mesai saatleri uygulaması
Fiziksel santral ihtiyacının ortadan kalkması
CRM , Sosyal medya ve Webcall entegrasyonu
Ses kaydı alınır, web arayüzü ile servislere açılabilir, çağrılar ister ortak buluta ister firmanın lokasyonundaki sunuculara kaydedilebilir, saklanabilir.
Sınırsız IVR tanımlama imkanı
Alternatif yönlendirme
Çağrı Merkezi, servisleri kısa kodla maliyetsiz arar
Hatların, dolayısı ile iletişim kanalının sahipliği
Web Raporlama

Kanal Çağrı Merkezi Kazançları

Çağrı Kaçırma ve Yönlendirme

Akıllı yönlendirme ile şubelerin belli sürede yanıtlayamadığı çağrılar da yönlendirilir.

Kapasite üzerinde ve peak saatlerde gelen çağrılar Çağrı Merkezi’ne yönlendirilir veya self servis ile karşılanır.

Şubelerin çağrı cevaplama servis seviyeleri için alarmlar oluşturularak ilgili birimlere uyarılar gönderilebilir.

Tarife Avantajı

Şehiriçi, şehirler arası, GSM aramalarında %66-80 arasında indirim opsiyonu ( Sabit TT hat tarifelerine göre)

Şubeler arası ve Merkez ve Çağrı Merkezi arasında ücretsiz görüşme.

Alternatif olarak sahadaki kurye mobil telefonlarına akıllı yönlendirme ve ses kaydı imkanı.

Yönlendirme ücretlerinin sıfırlanması

Sosyal Medya ve Web

Sosyal medyadan gelen talepler ACD üzerinden dağıtılabilir ve raporlanabilir.

Web chat entegrasyonuyla müşterilere daha hızlı ve etkin hizmet verilebilir.

Şubeye Özel Karşılama Menüsü

Her Şube için ayrı karşılama mesajları merkezi veya şubelerden kaydedilebilir.

Anlık değiştirilebilir, tatil, bayram özel günler web arayüzünden seçilir, merkezi kontrol edilebilir.

Mesai Saatleri Uygulaması

Mesajlar, çağrı trafiği ve istenen diğer parametler mesai saatlerine göre ayarlanabilir.

Değişiklikler merkezi veya şubelerden web arayüzünden devreye alınıp iptal edilebilir.

Raporlama

Tüm çağrı trafiği tek bir noktadan geçtiği için, her türlü kritere göre çok gelişmiş raporlamalar alınır.

Raporlar web arayüzünün yanısıra, IOS, Android, Windows tabanlı değişik uç araçlardan da izlenebilir.

Raporlamalar ile ilgili alarmlar kurularak, email, sms gibi tetikleme araçları ile yetkililere yönlendirilebilir.

AloTech Bulutu İle Mutlu Müşteriler

Başak Taşpınar, CEO
Başak Taşpınar, CEOarmut.com

İşimizle beraber kolayca büyüyen, temiz arayüzüyle raporlamada kolaylık getiren Alo-tech, aradığımız yeni nesil çağrı merkezi

Gökhan Paçalı, Müşteri Hizmetleri Müdürü
Gökhan Paçalı, Müşteri Hizmetleri MüdürüTeknosa

8 farklı lokasyondaki operasyonlarımızı, tüm anons, IVR, entegrasyonlar ve özelleştirmeler ile 10 gün içinde devreye aldılar. İşlerinde gerçekten uzmanlar.

Selcen Uyguntüzel Aydın, İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü
Selcen Uyguntüzel Aydın, İletişim ve Çözüm Merkezi Grup MüdürüVestel

Hız, esneklik, özelleştirme, entegrasyon kabiliyeti gibi özelliklerinin yanı sıra, hiç yatırım maliyeti olmayan Alotech Bulutu bir endüstri mühendisi bakış açısıyla tam bir optimal çözüm. Ama bundan da öte bir boyutu daha var. Her zaman destek, yanı başında, donanımlı, yenilikçi Alotech ailesi. Alotech Bulutu’nu tercih etmek çok isabetli karar.

Bize Güvenenler!

Epostanız (gerekli)

Telefon(gerekli)

captcha

Hemen Başlamak İçin Formu Doldurun

Uzmanlarımız Sizinle En Kısa Süre İçerisinde İletişime Geçecektir