Mutlu Müşteriler

Gökhan Paçalı, Müşteri Hizmetleri Müdürü
Gökhan Paçalı, Müşteri Hizmetleri MüdürüTeknosa

8 farklı lokasyondaki operasyonlarımızı, tüm anons, IVR, entegrasyonlar ve özelleştirmeler ile 10 gün içinde devreye aldılar. İşlerinde gerçekten uzmanlar.

Selcen Uyguntüzel Aydın, İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü
Selcen Uyguntüzel Aydın, İletişim ve Çözüm Merkezi Grup MüdürüVestel

Hız, esneklik, özelleştirme, entegrasyon kabiliyeti gibi özelliklerinin yanı sıra, hiç yatırım maliyeti olmayan Alotech Bulutu bir endüstri mühendisi bakış açısıyla tam bir optimal çözüm. Ama bundan da öte bir boyutu daha var. Her zaman destek, yanı başında, donanımlı, yenilikçi Alotech ailesi. Alotech Bulutu’nu tercih etmek çok isabetli karar.

Başak Taşpınar, CEO
Başak Taşpınar, CEOarmut.com

İşimizle beraber kolayca büyüyen, temiz arayüzüyle raporlamada kolaylık getiren Alo-tech, aradığımız yeni nesil çağrı merkezi

Süleyman Doğan, Call Center Supervisor, Dicle Enerji Yatırım
Süleyman Doğan, Call Center Supervisor, Dicle Enerji Yatırım

“ Kullanıcı dostu ara yüzü, esnek yapısı, geleneksel yapıdan yenilikçi yapıya geçiş imkanı tanıması ve harika ekibiyle AloTech’e teşekkür ederiz. Daha yapacak çok işimiz var. “

Murat Karatekin, Bilgi İşlem Müdürü, İstanbul Eczacılar Kooperatifi
Murat Karatekin, Bilgi İşlem Müdürü, İstanbul Eczacılar Kooperatifi

“ Konvansiyonel santral sistemlerinin entegrasyon sorunlarını ortadan kaldıran, başlangıç yatırım maliyeti bulunmayan, bizim gibi çok lokasyonlu şirketlerin lokasyon bağımlılığını ortadan kaldıran ve bunun için ek yatırım maliyeti çıkartmayan, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kullanıcıların işini kolaylaştıran, bizim gibi satış odaklı kurumlar için hem ERP ile entegrasyonlar hem de zengin raporlama seçenekleri sunduğu için AloTech Bulut Santral ile çalışmaya karar verdik. Entegrasyon tarafındaki hayallerimize destek ve ortak olmaları bizi çok memnun ediyor.”

Gani Can Somuncu, Müşteri İlişkileri Müdürü, obilet.com
Gani Can Somuncu, Müşteri İlişkileri Müdürü, obilet.com

obilet.com olarak hızlı büyüyen tüm süreçlerimize entegre olan, stabil şekilde çalışan bir çağrı merkezi çözümü Alo-Tech. Bununla birlikte taleplerimize hızlı ve çözüm odaklı yaklaşan bir ekibe sahip. Çağrı merkezimiz için tercihimiz olan Alo-Tech ile çalışmaktan memnuniyet duymaktayız.”

Aylin Kılıç – TeleSatış Dış Kaynak Yöneticisi – Kariyer.net
Aylin Kılıç – TeleSatış Dış Kaynak Yöneticisi – Kariyer.net

“İki farklı lokasyonda outbound operasyonlarımızdaki yanımızdaki yardımcımız. Kolay ve yormayan  kullanıcı ekranları, esnek yapısı, rapor çeşitliliği ve çalışanların her an çözüm odaklı ve samimi hızlı yaklaşımları ile işlerimiz daha kolay ve verimli hale geliyor.”