İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen E-Ticarette Çağrı Merkezi Etkinliğinde; müşteri hizmetlerinin, e-ticaret firmaları ve tüketicileri için önemi konuşuldu. Sektörde öncü ve müşteri hizmetleri alanındaki gelişmeleri takip etmek isteyen firmalardan bir çok katılımcının bulunduğu bu önemli etkinlikte, Uniq adına Alp Kohen, Paraşüt.com adına Nur Ketenciler, Hepsiexpress adına Mehmet Murat Çakmak, Armut.com adına Güven Bıçkıcı, GittiGidiyor adına Görkem Öztürk, Iyzico adına Erinç Ürgüplü ve Kariyer.net adına Uğur Sağlıkoğlu konuşmacı oldu.

 

E-ticaret firmalarının kullandığı çözümlerin, e-ticaret sistemlerinden hizmet alan müşterilerin ihtiyaç, beklenti ve alışkanlıklarının konuşulduğu etkinliğe; Vestel, Mapfre, Grupanya, Arzum, Jabra, Yenirbiris, Decathlon, Ceva Lojistik ve Webhelp gibi önemli şirketler katıldı. Etkinliğimizin fuaye alanında Bircom, Verimor, Hepsiexpress, Teknosor, Vodatech, CloudyFlex, Salesforce, CMC, Kuponsa, Bisu ve Can Petrol gibi iş ortaklarımız ve müşterilerimiz stand açtılar.

 

 

AloTech adına konuşmacı olarak katılan Cenk Soyak açılış konuşmasını gerçekleştirdikten sonra sözü AloTech Kurucusu ve CTO’su İdris Avcı’ya bıraktı. İdris Avcı ise, e-Ticarette Müşteri Davranışları konusunda bir konuşma yaptı.

 

 

İdris Avcı’nın ardından sözü, Uniq Eğitim ve Danışmanlık kurucu ve yöneticisi Alp Kohen aldı. ‘’Ne Olacak Bu Çağrı Merkezlerinin Hali?’’ diyerek müşteri hizmetlerinin eksiklerini, çağrı merkezlerindeki ölçüm kriterlerinin aslında hizmet almak isteyen müşterileri nasıl memnuniyetsiz bıraktığını ve çözüm yöntemleri anlattı. Ayrıca yapılan interaktif katılımlı oylamalar sayesinde, hizmet sunanlar olarak müşteri olarak beklentileri ve aldıkları hizmet kalitelerinden memnuniyetlerini ölçtü. Bu sayede, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunan firmaların aslında müşteri açısından baktıklarında “süre” odaklı hedefler nedeniyle hizmet alırken memnun olmadıklarının sonuçlarına ulaşıldı.


E-Ticarette Çağrı Merkezi isimli oturumda ise; AloTech’in servislerini kullanan Paraşüt, Hepsiexpress, Armut.com, GittiGidiyor, iyzico ve Kariyer.net markalarının temsilcileri olan Nur Ketenciler, Mehmet Murat Çakmak, Güven Bıçkıcı, Görkem Öztürk, Erinç Ürgüplü ve Uğur Sağlıkoğlu, AloTech ile çalışmaya başlama aşamalarını, avantajlarını, ilerleyen süreçlerde yapmayı planladıkları geliştirmeleri ve deneyimlerini katılımcılara aktardı.

 


 

Yeni dönem çağrı merkezlerinin bulut tabanlı yapısı sayesinde, şirketleri çok önemli harcamalardan uzaklaştıracağı vurgulanırken, ileriye dönük teknolojilerle birlikte de son derece mantıklı bir yatırım olacağına değinildi.

 

Etkinliğin sonunda etkinlik sponsorumuz Bircom küçük bir yarışma yaptı ve kazanan Vestel’den Ertuğrul Şenol oldu. Bircom Genel Müdür Yardımcısı Can İlkhan kazanana Sennheiser kablosuz kulaklık hediye etti.

 


alotech cenk soyak bulut çağrı merkezi çağrı merkezi çağrı merkezi bulutu bulut santral

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin

Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi'nde Tutuldu
Bir Sonraki Kayıt
...
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?
Bir Önceki Kayıt