Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

Müşterileriniz Neredeyse Orada Olun

Müşterilerinizin “nerede” ve “ne zaman” olursa olsun, ihtiyaç duydukları anda size ulaşabilmeleri gerekir. Peki onları tek bir iletişim kanalına mecbur bırakmak müşteri deneyimini nasıl etkiliyor? Çağrı merkezinizi WhatsApp ve Facebook Messenger gibi popüler sosyal medya kanallarıyla entegre ederek müşteri memnuniyetini ve verimliliği arttırabilirsiniz.

Müşteri Temsilcilerini Motive Edin

Motivasyon neden bu kadar önemli? Müşteri temsilcileri, müşterilerinizle ilk bağlantı kuran kişilerdir. Eğer temsilcilerine kendileri olma özgürlüğünü verebilirseniz müşterilerle daha derin ve daha uzun süreli ilişkiler kurabilirsiniz.

Yapay Zekanın Gücünden Yararlanın

Son yıllarda sıkça kullanılan kavramlardan biri olan yapay zeka, pek çok sektörde olduğu gibi çağrı merkezlerini de değiştirmektedir. Müşteri temsilcilerinin ihtiyaç duydukları şeylere doğru zamanda etkili biçimde olabilmelerini sağlamak çok önemli.

Müşteriniz “Siparişim ne zaman ulaşacak?” diye sorduğunda müşteri temsilcisi otomatik olarak gönderi durumunu görebilseydi zamandan ne kadar tasarruf edebileceğinizi hayal edin!

Rekabet Edin

Şirketler artık fiyat savaşlarını geride bırakarak kendilerini müşteri deneyimi konusunda rekabete sürüklüyorlar. Günümüzde pek çok şirket, müşteri deneyimi konusunda rekabet ediyor ve yatırımlarını bu alana yapmaya gayret ediyor. Şirketlerin %90’ı müşteri deneyimi odaklı bir strateji izlediklerini belirtirken siz bu rekabette neredesiniz?

Müşteri deneyimi rekabetinde geride kalmamak için bulutun tüm imkanlarından yararlanın!

Unutmayın fiyatlar geçici, mutlu müşteriler kalıcıdır!


bulut çağrı merkezi çağrı merkezi müşteri deneyimi

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin

AloTech, COVID-19 öncesi ve sonrasında toplam 80 milyon ses ve chat trafiği verisini inceledi!
Bir Sonraki Kayıt
...
 Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri
Bir Önceki Kayıt