İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM - Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti. Konuşmacıların yaptıkları sunumlarda AloTech'in hızlı ve kolay CRM entegrasyonu ön plana çıkmıştır. Sektörde öncü ve müşteri hizmetleri alanındaki gelişmeleri takip etmek isteyen firmalardan bir çok katılımcının bulunduğu bu önemli etkinlikte, KT Consulting adına Kurthan Tarakçıoğlu, Volvo Car Turkey adına Moris Bayar, Iyzico adına Demet Uygun, Güneli Hukuk adına Nihan Güneli, Inspark adına Serdar Susuz, BTCTurk adına Emre Demir, Ekol Hukuk adına Yılmaz Şahin, Dedaş adına Süleyman Doğan ve Jabra adına Deniz Babucoğlu konuşmacı oldu.

Otomotiv, e-ticaret, hukuk, elektrik dağıtım, perakende, finans sektörlerine özgü CRM uygulamalarını Alotech ile birlikte kullanan firmaların çözüm detaylarının konuşulduğu etkinliğe; 8 farklı şehirden 193 kkişi katılım sağladı. Fuaye alanında Jabra, Verimor, Mod Tasarım, Inspark, Teknosor, Vodatech, CloudyFlex, Formalis, CMC, Kuponsa firmaları stand açtı.

AloTech adına konuşmacı olarak katılan Cenk Soyak açılış konuşmasını gerçekleştirdikten sonra sözü AloTech Kurucusu ve CTO’su İdris Avcı’ya bıraktı. İdris Avcı ise, Entegrasyonda AloTech Farkı sunumunu yaptı.

İdris Avcı’nın ardından sözü, KT Consulting'ten Kurthan Tarakçıoğlu ''Otomotiv'de Yeni Dönem'' diyerek otomotiv sektörünün potansiyel müşteriye yaklaşımının nasıl değiştiği hakkında bilgi verdi.


Etkinliğin birinci oturumunda Kurthan Tarakçıoğlu'nun konuşmasından sonra Volvo Car Turkey Satış Direktörü Moris Bayar AloTech'in otomotiv sektörüne özgü uygulaması olan AutoTrack ile mevcut CRM altyapısının entegrasyonunu ve otomotiv sektörünün geldiği son durumu anlattı.

Online ödeme sistemi Iyzico'dan Demet Uygun hem AloTech müşterisi olarak yaptıkları CRM entegrasyonundan bahsedip hem de AloTech müşterilerinin Iyzıco online ödeme sisteminini nasıl kullandığı hakkında bilgi verdi. Ardından sözü Güneli Hukuk'tan Nihan Güneli aldı son dönemde firmaları oldukça yakından ilgilendiren KVK Kanunu hakkında kısa bir konuşma yaptı. Bu konuşma kapsamında kanunun içeriği, dikkat edilmesi gereken konular ve yaptırımlar hakkında bilgi verdi.


 

Etkinliğin ikinci oturumunda BTCTurk'ten Emre Demir ve Inspark'tan Serdar Susuz BTCTurk'te yapılan Alotech - Salesforce entegrasyonunu anlattılar. Daha sonra hukuk sektörüne özgü CRM uygulaması olan Hukuk Partner ile AloTech'in entegrasyonunu Ekol Hukuk Genel Müdürü Yılmaz Şahin yaptığı sunum ile paylaştı. Ardından Güneydoğu Anadolu Bölgesi Elektrik Dağıtımından sorumlu Dicle Elektrik Dağıtım firmasından Süleyman Doğan sektöre özgü CRM uygulaması olan CBS ile yapılan entegrasyon hakkında bilgi verdi. Kapanış konuşmasından önce son sözü Jabra'dan Deniz Babucoğlu aldı. Yaptığı keyifli sunum ile çağrı merkezi sektörünün olmazsa olmaz donanımlarından kulaklıkların önemini vurguladı.


Cenk Soyak'ın kapanış konuşmasının ardından katılımcılara online anket uygulaması üzerinden etkinlik değerlendirmesi yapıldı. Yapılan değerlendirmede %87 gibi yüksek bir olumlu dönüş alındı.

Etkinliğin sonunda sponsorlarımızdan Jabra Engage serisi kulaklık, Mod Tasarım Pi çalışma koltuğu hediye etti.


alotech cenk soyak bulut çağrı merkezi çağrı merkezi çağrı merkezi bulutu bulut santral

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin

AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje
Bir Sonraki Kayıt
...
E-Ticaret'te Çağrı Merkezi Etkinliği
E-Ticaret'te Çağrı Merkezi Etkinliği
Bir Önceki Kayıt